dimarts, 30 d’octubre del 2007

Any de la dona escaladora

Em comunica el president del CEG, que enguany es celebra l'any de la dona escaladora i em demana informació sobre "primeres" de dones a Montserrat. Certament, la dona sempre ha estat relegada a segon terme en moltes coses (i encara avui) quan de sempre ha estat pionera. A muntanya caldria repassar i molt, les iniciatives i les "primeres" que moltes dones del nostre país han dut a terme. Em pregunto si s'ha fet prou publicitat sobre el tema, si la gent de muntanya està al cas de tot el que es fa i si es pot aportar informació o, solament, assistir als actes programats.
Si algú sap coses sobre les escalades de dones, especialment a Montserrat, que ho faci saber. Jo per la meva part, en faig referència al llibre "Història de l'Escalada a Montserrat", però no n'hi ha prou.